Списък с правила за поддръжка
Последно обновяване на 27.07.2015

Техническата поддръжка на Услугата включва актуализации, оптимизации и достъп до техническа помощ, конкретизирани както следва:

  1. Техническа поддръжка по телефона и email при възникнали проблеми по време на работа със системата. В случай, че не сте въвели своя мобилен номер, ще се свържем с вас чрез email адреса, с който сте се регистрирали в системата.
  2. Двучасово обучение за работа със системата
  3. Обучителни видеоматериали за работа със системата, достъпни от виртуалната класна стая.
  4. Уебинари, посветени на обучението чрез виртуална стая като цяло и на нейните нови функционалности.

Доставчикът ще актуализира и променя своята Политика за техническите изисквания и поддръжка с цел осигуряване на качество, актуалност и сигурност на Услугата в интерес на потребителите.


Ако имате въпроси или препоръки, моля потърсете ни на:
Телефон: 0700 30038
Email: support@proznanie.bg
Работно време: 09:00 - 21:00ч.

Моля, изчакайте